Minorii, familia şi şcoala — obiect al cercetării criminologice
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
420 30
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-23 12:49
SM ISO690:2012
TUTUNARU, Mircea. Minorii, familia şi şcoala — obiect al cercetării criminologice . In: Promovarea drepturilor omului în contextul integrării europene: teorie şi practică, 18 octombrie 2013, Chişinău. Chişinău: ULIM, 2013, pp. 124-128. ISBN 978-9975-101-20-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Promovarea drepturilor omului în contextul integrării europene: teorie şi practică 2013
Conferința "Promovarea drepturilor omului în contextul integrării europene: teorie şi practică"
Chişinău, Moldova, 18 octombrie 2013

Minorii, familia şi şcoala — obiect al cercetării criminologice


Pag. 124-128

Tutunaru Mircea
 
Universitatea „Titu Maiorescu”, Bucureşti
 
 
Disponibil în IBN: 17 martie 2021


Rezumat

The child must learn what freedom is small. If the economic situation does not allow to pass only through deprivation and hardship, we must impose artificially. The child must be taught with poverty, comfort not feel the need to study, do not miss entertainment go beyond a minimum that you require temper. All these should be imposed only for a child to be free from any temptation life, to be free from any addiction, to form a strong personality, to guard against slipping into delinquency. An important role in shaping the child’s personality they have family and school.

Pe copil trebuie să îl înveţi de mic ce este libertatea. Dacă situaţia economică nu îi permite să treacă singur prin lipsuri şi privaţiuni, trebuie să i le impui în mod artificial. Copilul trebuie să se înveţe cu lipsurile, să nu simtă nevoia de confort pentru a studia, să nu ducă dorul distracţiilor, dincolo de un minim necesar pe care îl impune firea. Toate acestea trebuie impuse numai pentru ca un copil să fie liber toată viaţa de orice tentaţie, să fie liber de orice dependenţă, să-şi formeze o personalitate puternică, să îl ferească de alunecarea spre delincvenţă. Un rol deosebit de important în formarea personalităţii copilului îl au familia şi şcoala.

Cuvinte-cheie
juvenile, crime, delinquency, school, family, society, violence,

minor, criminalitate, delincvenţă, şcoală, familie, societate, violență