Articolul precedent |
Articolul urmator |
360 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-04-13 01:11 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.3:373.5.046.12 (1) |
Educație (14275) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2012) |
SM ISO690:2012 MARAVELA, Doina-Laurenția, GOLUBIŢCHI, Silvia. Abordări conceptuale ale diferențierii instruirii elevilor din gimnaziu. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Psihopedagogie şi management educaţional, 27-28 februarie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 5, pp. 139-144. ISBN 978-9975-76-322-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 5, 2021 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 27-28 februarie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.3:373.5.046.12 | ||||||
Pag. 139-144 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Cuvinte-cheie instruire, diferențierea instruirii, diferențiere internă, diferențiere externă, joc didactic |
||||||
|