Evaluarea competențelor muzicale la lecția de canto în clasele cu profil muzical-coral
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
320 7
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-09 13:40
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
372.878+371.26 (1)
Educație (14306)
SM ISO690:2012
TABARAN, Angela. Evaluarea competențelor muzicale la lecția de canto în clasele cu profil muzical-coral. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Pedagogie în învățământul preșcolar și primar, 27-28 februarie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 4, pp. 361-367. ISBN 978-9975-76-321-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 4, 2021
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 27-28 februarie 2021

Evaluarea competențelor muzicale la lecția de canto în clasele cu profil muzical-coral

CZU: 372.878+371.26

Pag. 361-367

Tabaran Angela
 
Liceul Teoretic „Ion și Doina Aldea-Teodorovici”, mun. Chișinău
 
 
Disponibil în IBN: 17 martie 2021


Rezumat

Subiectul evaluării este tot mai des abordat astăzi în condițiile asigurării unei învățări școlare a elevului, raportate la produse școlare și finalități. Elevul este obiectul educaţiei şi autoeducaţiei, fiinţa care trebuie apropiată cât mai mult de idealul educaţiei. Profesorul are menirea la lecția de canto de a orienta elevul atât din punct de vedere al tehnicii vocale cât şi în ceea ce priveşte formarea gândirii muzicale și a sensibilităţii artistice. Astfel, prin comunicarea de față abordăm unele idei ale practicii muzicale cu elevii la lecțiile de canto în clasele cu profil muzical-coral.

Cuvinte-cheie
canto, curriculum disciplinar, repertoriul vocal, interpretare muzicală