Articolul precedent |
Articolul urmator |
320 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-09 13:40 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
372.878+371.26 (1) |
Educație (14306) |
SM ISO690:2012 TABARAN, Angela. Evaluarea competențelor muzicale la lecția de canto în clasele cu profil muzical-coral. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Pedagogie în învățământul preșcolar și primar, 27-28 februarie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 4, pp. 361-367. ISBN 978-9975-76-321-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 4, 2021 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 27-28 februarie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 372.878+371.26 | ||||||
Pag. 361-367 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Subiectul evaluării este tot mai des abordat astăzi în condițiile asigurării unei învățări școlare a elevului, raportate la produse școlare și finalități. Elevul este obiectul educaţiei şi autoeducaţiei, fiinţa care trebuie apropiată cât mai mult de idealul educaţiei. Profesorul are menirea la lecția de canto de a orienta elevul atât din punct de vedere al tehnicii vocale cât şi în ceea ce priveşte formarea gândirii muzicale și a sensibilităţii artistice. Astfel, prin comunicarea de față abordăm unele idei ale practicii muzicale cu elevii la lecțiile de canto în clasele cu profil muzical-coral. |
||||||
Cuvinte-cheie canto, curriculum disciplinar, repertoriul vocal, interpretare muzicală |
||||||
|