Articolul precedent |
Articolul urmator |
367 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-08 15:50 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
372.8821.135.1[004+373.3] (1) |
Educație (14306) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2013) |
SM ISO690:2012 OBOROCEANU, Viorica. Valorificarea atitudinilor interpretative prin implementarea TIC în interpretatrea textelor literare în clasele primare. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Pedagogie în învățământul preșcolar și primar, 27-28 februarie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 4, pp. 302-309. ISBN 978-9975-76-321-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 4, 2021 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 27-28 februarie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 372.8821.135.1[004+373.3] | ||||||
Pag. 302-309 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Folosirea TIC permite elevilor să devină din spectator – participant, iar apoi creator, prin oferirea rapidă de informații, dezvoltarea gândirii critice, crearea situațiilor educaționale (în grupe mari, mici sau studiul individual), sprijinirea eforturilor de autoformare, formarea competențelor și atitudinilor necesare. Softurile tematice oferă posibilități de explorare euristică a realității, a creșterii motivației, nivelului de efort, încurajând interactivitatea între colegi, stimulează interesul de cunoaştere, motivează activitatea de lectură şi de interpretare a textelor literare, amplifică formarea atitudinilor interpretative. |
||||||
Cuvinte-cheie atitudine, atitudine interpretativă, text literar, TIC, attitude, interpretive attitude, literary text, ICT |
||||||
|