Valorificarea atitudinilor interpretative prin implementarea TIC în interpretatrea textelor literare în clasele primare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
367 14
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-08 15:50
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
372.8821.135.1[004+373.3] (1)
Educație (14306)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2013)
SM ISO690:2012
OBOROCEANU, Viorica. Valorificarea atitudinilor interpretative prin implementarea TIC în interpretatrea textelor literare în clasele primare. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Pedagogie în învățământul preșcolar și primar, 27-28 februarie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 4, pp. 302-309. ISBN 978-9975-76-321-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 4, 2021
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 27-28 februarie 2021

Valorificarea atitudinilor interpretative prin implementarea TIC în interpretatrea textelor literare în clasele primare

CZU: 372.8821.135.1[004+373.3]

Pag. 302-309

Oboroceanu Viorica
 
Liceul Teoretic „Miguel de Cervantes“, mun. Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 16 martie 2021


Rezumat

Folosirea TIC permite elevilor să devină din spectator – participant, iar apoi creator, prin oferirea rapidă de informații, dezvoltarea gândirii critice, crearea situațiilor educaționale (în grupe mari, mici sau studiul individual), sprijinirea eforturilor de autoformare, formarea competențelor și atitudinilor necesare. Softurile tematice oferă posibilități de explorare euristică a realității, a creșterii motivației, nivelului de efort, încurajând interactivitatea între colegi, stimulează interesul de cunoaştere, motivează activitatea de lectură şi de interpretare a textelor literare, amplifică formarea atitudinilor interpretative.

The use of ICT allows students to become a spectator - participant, and then a creator, by providing rapid information, developing critical thinking, creating educational situations (in large, small groups or individual study), supporting self-training efforts, training skills and attitudes. The thematic software offers possibilities for heuristic exploration of reality, increased motivation, level of effort, encouraging interactivity between colleagues, stimulates the interest of knowledge, motivates the activity of reading and interpreting literary texts, amplifies the formation of interpretive attitudes.

Cuvinte-cheie
atitudine, atitudine interpretativă, text literar, TIC,

attitude, interpretive attitude, literary text, ICT