Articolul precedent |
Articolul urmator |
716 54 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-09 11:43 |
SM ISO690:2012 MIHALACHI, Rodica, PANICO, Vasile. Parteneriatul școală – familie în sporirea însușitei elevilor de vârstă școlară mică. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Pedagogie în învățământul preșcolar și primar, 27-28 februarie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 4, pp. 271-282. ISBN 978-9975-76-321-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 4, 2021 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 27-28 februarie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 271-282 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În lucrare se reflectă/ilustrează posibilitățile și mijloacele de realizare a unui parteneriat benefic și funcțional școală-familie orientat spre sporirea însușitei elevilor de vârstă școlară mică. Parteneriatul școală-familie devine un factor eficient de sporire a însușitei elevilor atunci când se fundamentează pe principiile pedagogiei colaborării: umanizarea vieții și activității de învățare a elevilor; încrederea și optimismul; ajutorul și înțelegerea reciprocă; unitatea activității independente creatoare și autoeducația ș. a. Sistemul de activități de colaborare școală-familie s-a fundamentat pe ideile/conceptele pedagogiei colaborării și a fost orientat/ direcționat spre realizarea a două obiective de bază: a) formarea culturii pedagogice a părinților; b) sporirea însușitei elevilor prin realizarea unui parteneriat colaborativ. |
||||||
Cuvinte-cheie parteneriat școală-familie, însușita elevilor de vârstă școlară mică, pedagogia colaborării, principiile pedagogiei colaborării, school-family partnership, the characteristics of young school age pupils, the pedagogy of collaboration, the principles of pedagogy of collaboration |
||||||
|