Articolul precedent |
Articolul urmator |
934 133 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-22 12:39 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
372.8821.135.1+373.3 (1) |
Educație (14269) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2011) |
SM ISO690:2012 GOLUBIŢCHI, Silvia, BUNESCU-URSU, Lucia. Metodologia studierii poveştilor în clasele primare. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Pedagogie în învățământul preșcolar și primar, 27-28 februarie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 4, pp. 225-234. ISBN 978-9975-76-321-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 4, 2021 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 27-28 februarie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 372.8821.135.1+373.3 | ||||||
Pag. 225-234 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Poveştile sunt unele dintre textele cele mai îndrăgite de elevi. Ele răspund exigenţelor fiecărui copil, părinte, bunic, învăţător, profesor sau educator. Lumea fantastică realizează orice dorință. Eroii poveștilor devin prieteni și modele pentru cei mici. Mai mult chiar, povestile sunt „ocazia perfecta” pentru ca elevii sa afle informații și să-și îmbunătățească abilitățile de lectură și de exprimare, atât de utile pentru succesul în viață. |
||||||
Cuvinte-cheie poveste, basm, lectura explictivă a poveștii, etape, tipuri de povești, momentele subiectului |
||||||
|