Aspecte metodologice de învățare a fabulei
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
562 61
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-22 21:35
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
372.8811.135.1+82.135.1 (1)
Educație (14324)
Literatură (3495)
SM ISO690:2012
FILEACOV, Olga. Aspecte metodologice de învățare a fabulei. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Pedagogie în învățământul preșcolar și primar, 27-28 februarie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 4, pp. 214-220. ISBN 978-9975-76-321-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 4, 2021
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 27-28 februarie 2021

Aspecte metodologice de învățare a fabulei

CZU: 372.8811.135.1+82.135.1

Pag. 214-220

Fileacov Olga
 
Liceul Teoretic „Miguel de Cervantes“, mun. Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 16 martie 2021


Rezumat

Fabula fiind o poveste din viaţa realǎ, oferǎ un material bogat pentru dezvoltarea valorilor morale ale elevilor. Citirea ei necesitǎ, în general, tonul unei vorbiri curente și se necesită folosirea procedeului citirii pe roluri. Este structurată din două părți: conținutul și morala.

Cuvinte-cheie
fabulă, structura, caracteristici, valori morale