Articolul precedent |
Articolul urmator |
617 71 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-12 21:01 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.036+373.24:371.695 (1) |
Educație (14324) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
SM ISO690:2012 VINNICENCO, Elena, TALPĂ, Victoria. Aspecte praxiologice ale dezvoltării creativității preșcolarului prin joc. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Pedagogie în învățământul preșcolar și primar, 27-28 februarie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 4, pp. 144-149. ISBN 978-9975-76-321-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 4, 2021 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 27-28 februarie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.036+373.24:371.695 | ||||||
Pag. 144-149 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Vârsta preşcolară reprezintă un moment de evoluţie psihică în care jocul ocupă un rol important în formarea și dezvoltarea personalității preșcolarului. Jocul satisface curiozităţile preşcolarilor oferindu-le cunoştinţe, experienţe de viaţă, abilităţi practice. Manifestările creative ale copiilor sunt observate în jocuri de creaţie cu subiecte din viaţa cotidiană, din basme şi poveşti, în jocuri de construcţie, în dramatizări. |
||||||
|