Aspecte praxiologice ale dezvoltării creativității preșcolarului prin joc
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
617 71
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-12 21:01
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.036+373.24:371.695 (1)
Educație (14324)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016)
SM ISO690:2012
VINNICENCO, Elena, TALPĂ, Victoria. Aspecte praxiologice ale dezvoltării creativității preșcolarului prin joc. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Pedagogie în învățământul preșcolar și primar, 27-28 februarie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 4, pp. 144-149. ISBN 978-9975-76-321-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 4, 2021
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 27-28 februarie 2021

Aspecte praxiologice ale dezvoltării creativității preșcolarului prin joc

CZU: 37.036+373.24:371.695

Pag. 144-149

Vinnicenco Elena, Talpă Victoria
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 16 martie 2021


Rezumat

Vârsta preşcolară reprezintă un moment de evoluţie psihică în care jocul ocupă un rol important în formarea și dezvoltarea personalității preșcolarului. Jocul satisface curiozităţile preşcolarilor oferindu-le cunoştinţe, experienţe de viaţă, abilităţi practice. Manifestările creative ale copiilor sunt observate în jocuri de creaţie cu subiecte din viaţa cotidiană, din basme şi poveşti, în jocuri de construcţie, în dramatizări.

The preschool age represents a moment of mental development where the games occupy an important position in the development and formation of the preschooler’s personality. The games satisfy the preschoolers’ curiosities by offering them knowledge, life experiences, practical abilities. The children’s creative manifestations are observed in games of creativity that have real life subjects, in those that that come from tales and in construction games or role-playings.