Articolul precedent |
Articolul urmator |
586 76 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-06 13:38 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016 (1411) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3920) |
SM ISO690:2012 LAŞCU, Lilia. Modele de instruire din perspectivă constructivistă. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Pedagogie în învățământul preșcolar și primar, 27-28 februarie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 4, pp. 63-67. ISBN 978-9975-76-321-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 4, 2021 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 27-28 februarie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016 | ||||||
Pag. 63-67 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article addresses the phenomenon of constructivism in contemporary pedagogy. In this context, radical constructivism is analyzed (knowledge is a subjective, individual way of constructing concepts), cognitive constructivism (knowledge construction is based on the internalization of information) and social constructivism (knowledge is a product of group dialogue). At the same time, training models from a constructivist perspective are presented. |
||||||
|