Modele de instruire din perspectivă constructivistă
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
586 76
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-06 13:38
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016 (1411)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3920)
SM ISO690:2012
LAŞCU, Lilia. Modele de instruire din perspectivă constructivistă. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Pedagogie în învățământul preșcolar și primar, 27-28 februarie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 4, pp. 63-67. ISBN 978-9975-76-321-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 4, 2021
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 27-28 februarie 2021

Modele de instruire din perspectivă constructivistă

CZU: 37.016

Pag. 63-67

Laşcu Lilia
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 16 martie 2021


Rezumat

This article addresses the phenomenon of constructivism in contemporary pedagogy. In this context, radical constructivism is analyzed (knowledge is a subjective, individual way of constructing concepts), cognitive constructivism (knowledge construction is based on the internalization of information) and social constructivism (knowledge is a product of group dialogue). At the same time, training models from a constructivist perspective are presented.