Abordări teoretice în conceptualizarea well-being-ului versus orientări valorice
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
580 109
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-21 16:48
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.9 (3505)
Psihologie (3383)
SM ISO690:2012
ANTOCI, Diana, SUMAN, Elena. Abordări teoretice în conceptualizarea well-being-ului versus orientări valorice. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Pedagogie în învățământul preșcolar și primar, 27-28 februarie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 4, pp. 30-34. ISBN 978-9975-76-321-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 4, 2021
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 27-28 februarie 2021

Abordări teoretice în conceptualizarea well-being-ului versus orientări valorice

CZU: 159.9

Pag. 30-34

Antoci Diana, Suman Elena
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 16 martie 2021


Rezumat

Articolul dat redă un studiu teoretic asupra conceptului de well-being și orientări valorice. În primul rând, am analizat conceptul de well-being în opinia diferitor cercetători. În al doilea rând, am discutat natura orientării valorice și sistemul structural pe care le formează. De asemenea, am remarcat trei perspective teoretice asupra aspectelor tangențiale ale orientărilor valorice și well-beingului.

Cuvinte-cheie
well-being-ul, orientări valorice