Articolul precedent |
Articolul urmator |
1678 470 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-10 23:08 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.942 (508) |
Psihologie (3362) |
SM ISO690:2012 ANTOCI, Diana, RUSU, Rodica. Inteligența emoțională și starea de bine. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Pedagogie în învățământul preșcolar și primar, 27-28 februarie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 4, pp. 22-29. ISBN 978-9975-76-321-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 4, 2021 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 27-28 februarie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.942 | ||||||
Pag. 22-29 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol tratează reperele teoretice ale inteligenței emoționale care deține un rol important în structura personalității, deoarece asigură succesul în viața personală și profesională, în activitatea educațională, în realizarea tinerilor, în adaptarea socială, precum și în managementul de succes .Promovarea dezvoltării emoționale demonstrează că abilitatea de a regla emoțiile este o trăsătură pozitivă, care este asociată cu performanțe pozitive la locul de muncă. Astfel persoanele care posedă un nivel sporit al inteligenţei emoţionale dau dovadă de calităţi de lider şi au şanse mai mari de reuşită în varii domenii, formând, totodată, relații mai pline de armonie cu semenii lor, apelând nu numai la strategii, idei, ci și la emoții. |
||||||
Cuvinte-cheie Inteligenţa emoţională, performanta profesională, lider, stare de bine, emoţii |
||||||
|