Școala – un laborator al unui comportament tolerant
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
371 12
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-15 13:31
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015.3+159.922.7 (94)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3932)
Psihologie (3394)
SM ISO690:2012
SLAVENSCHI, Emilia, PLĂMĂDEALĂ, Larisa. Școala – un laborator al unui comportament tolerant. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor filologice, 27-28 februarie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 3, pp. 155-158. ISBN 978-9975-76-320-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 3, 2021
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 27-28 februarie 2021

Școala – un laborator al unui comportament tolerant

CZU: 37.015.3+159.922.7

Pag. 155-158

Slavenschi Emilia, Plămădeală Larisa
 
Liceul Teoretic „Iulia Hasdeu“, mun. Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 15 martie 2021


Rezumat

Școala este un laborator pentru practicarea unui comportament tolerant. Astfel, obiectivul primordial al educației este să-i formăm elevului virtuțile personale pentru a recunoaște și a respecta demnitatea, integritatea ființelor umane.

The school is a laboratory for applying into practice the tolerant behavior. Thus, an essential objective of education is to cultivate within the child the human virtues in order to recognize and respect the dignity and integrity of human beings.

Cuvinte-cheie
violență, toleranţa, şcoală, familie, educaţie, comunitate, responsabilitate