Interdisciplinaritatea – motivație pentru o învățare de calitate
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
480 26
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-27 14:22
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
372.8811.135.1+821.135.1 (10)
Educație (14077)
Literatură romanică balcanică (Literatură română) (2083)
SM ISO690:2012
SLAVENSCHI, Emilia, PLĂMĂDEALĂ, Larisa. Interdisciplinaritatea – motivație pentru o învățare de calitate. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor filologice, 27-28 februarie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 3, pp. 150-154. ISBN 978-9975-76-320-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 3, 2021
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 27-28 februarie 2021

Interdisciplinaritatea – motivație pentru o învățare de calitate

CZU: 372.8811.135.1+821.135.1

Pag. 150-154

Slavenschi Emilia, Plămădeală Larisa
 
Liceul Teoretic „Iulia Hasdeu“, mun. Chişinău
 
Disponibil în IBN: 15 martie 2021


Rezumat

Predarea interdisciplinară constituie un element definitoriu în dezvoltarea/ formarea competenței-cheie Comunicarea în limba de instruire, implicând un anumit grad de integrare între diferitele domenii ale cunoaşterii şi diferite abordări, utilizând un limbaj comun, care permite modificări de ordin conceptual şi metodologic.

Interdisciplinary teaching represents a defining element for developing/ training the key-competence The Communication in the language of study. It implies a definite degree of integration of different fields of knowledge and different approaches, as well as, the use of a common language, allowing an exchange of conception and methodology.

Cuvinte-cheie
curriculum, interdisciplinaritate, competențe, predare, calitate, elev