Articolul precedent |
Articolul urmator |
480 26 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-27 14:22 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
372.8811.135.1+821.135.1 (10) |
Educație (14077) |
Literatură romanică balcanică (Literatură română) (2083) |
SM ISO690:2012 SLAVENSCHI, Emilia, PLĂMĂDEALĂ, Larisa. Interdisciplinaritatea – motivație pentru o învățare de calitate. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor filologice, 27-28 februarie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 3, pp. 150-154. ISBN 978-9975-76-320-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 3, 2021 |
|||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 27-28 februarie 2021 | |||||
|
|||||
CZU: 372.8811.135.1+821.135.1 | |||||
Pag. 150-154 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Predarea interdisciplinară constituie un element definitoriu în dezvoltarea/ formarea competenței-cheie Comunicarea în limba de instruire, implicând un anumit grad de integrare între diferitele domenii ale cunoaşterii şi diferite abordări, utilizând un limbaj comun, care permite modificări de ordin conceptual şi metodologic. |
|||||
Cuvinte-cheie curriculum, interdisciplinaritate, competențe, predare, calitate, elev |
|||||
|