Strategii didactice de predare a operei lui Vladimir Beșleagă în școală
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
477 15
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-24 19:14
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
372.8811.135.1+82 (24)
Educație (14269)
Literatură (3494)
SM ISO690:2012
LEBEDIUC, Adela. Strategii didactice de predare a operei lui Vladimir Beșleagă în școală. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor filologice, 27-28 februarie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 3, pp. 74-78. ISBN 978-9975-76-320-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 3, 2021
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 27-28 februarie 2021

Strategii didactice de predare a operei lui Vladimir Beșleagă în școală

CZU: 372.8811.135.1+82

Pag. 74-78

Lebediuc Adela
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 15 martie 2021


Rezumat

Interpretarea textului artistic în cadrul orelor de limbă și literatură română este un demers complex. În contextul actual, în care în politicile curriculare sunt centrate pe dezvoltarea de competenţe, adecvarea strategiilor alese de cadrele didactice pentru realizarea rezultatelor aşteptate ale învăţării devine extrem de importantă.

The interpretation of the artistic text within the Romanian language and literature classes is a complex approach. In the current context, in which curricular policies are focused on the development of competencies, the adequacy of the strategies chosen by teachers to achieve the expected learning outcomes becomes extremely important.

Cuvinte-cheie
text epic, obiective, etapele lecției, strategii didactice,

epic text, objectives, lesson stages, teaching strategies