Articolul precedent |
Articolul urmator |
548 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-31 17:44 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
372.8811.135.1+82 (24) |
Educație (14220) |
Literatură (3493) |
SM ISO690:2012 DĂNĂILĂ-MOISĂ, Mihaela. Educația lingvistică în contextul noului model de evaluare la Limba și Literatura Română (experiențe didactice din România). In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor filologice, 27-28 februarie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 3, pp. 49-55. ISBN 978-9975-76-320-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 3, 2021 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 27-28 februarie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 372.8811.135.1+82 | ||||||
Pag. 49-55 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Noul model de Evaluare Națională dovedește cât de importantă este pentru sistemul educațional românesc dezvoltarea limbajului literar-artistic încă din cadrul ciclului gimnazial, astfel orele de limbă română trebuie să respecte competențele cheie vizate de curriculum și să își confirme rolul definitoriu în crearea de abilități de viață care să sprijine integrarea elevului de azi în societatea de mâine, care să-i dea posibilitatea de a se exprima liber, de a realiza analogii și de a face corelații cu adevărat utile. |
||||||
Cuvinte-cheie curriculum, competenţă, limbaj literar-artistic, analiză de text, interpretare, evaluare, curriculum, competence, literary-artistic language, text analysis, interpretation, evaluation |
||||||
|