Analiza privind tranziția de la școală la viața activă prin formare profesională
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
287 17
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-09 19:16
SM ISO690:2012
AUNGURENCI (SFICHI), Elena Daniela, BRATILOVEANU, Alina. Analiza privind tranziția de la școală la viața activă prin formare profesională. In: Orientări actuale în cercetarea doctorală, Ed. 7, 7 decembrie 2017, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Tipografia "Indigou Color", 2017, Ediţia 7, p. 36.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Orientări actuale în cercetarea doctorală
Ediţia 7, 2017
Colocviul "Orientări actuale în cercetarea doctorală"
7, Bălți, Moldova, 7 decembrie 2017

Analiza privind tranziția de la școală la viața activă prin formare profesională


Pag. 36-36

Aungurenci (Sfichi) Elena Daniela, Bratiloveanu Alina
 
Universitatea Valahia din Târgoviste
 
 
Disponibil în IBN: 15 martie 2021


Rezumat

Educaţia şi formarea profesională a tinerilor şi adulţilor au ca finalitate principală formarea competenţelor, înţelese ca ansamblu multifuncţional şi transferabil de cunoştinţe, deprinderi/abilităţi şi atitudini. Procesul de instruire cuprinde totalitatea activităţilor de învăţare întreprinse în vederea îmbunătăţirii cunoştinţelor, calificării şi competenţei, în scop personal, civic, social şi/sau legat de carieră şi presupune luarea în prealabil a deciziei de a învăţa, cu perspectiva îmbunătăţirii cunoştinţelor, informaţiilor, competenţei, înţelegerii, calificării, comportamentului. Lucrarea analizează importanța analizei pasului de tranziție de la școală la viața activă, de la statutul de elev la statutul de persoană ocupată.