Articolul precedent |
Articolul urmator |
287 17 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-09 19:16 |
SM ISO690:2012 AUNGURENCI (SFICHI), Elena Daniela, BRATILOVEANU, Alina. Analiza privind tranziția de la școală la viața activă prin formare profesională. In: Orientări actuale în cercetarea doctorală, Ed. 7, 7 decembrie 2017, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Tipografia "Indigou Color", 2017, Ediţia 7, p. 36. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Orientări actuale în cercetarea doctorală Ediţia 7, 2017 |
||||||
Colocviul "Orientări actuale în cercetarea doctorală" 7, Bălți, Moldova, 7 decembrie 2017 | ||||||
|
||||||
Pag. 36-36 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Educaţia şi formarea profesională a tinerilor şi adulţilor au ca finalitate principală formarea competenţelor, înţelese ca ansamblu multifuncţional şi transferabil de cunoştinţe, deprinderi/abilităţi şi atitudini. Procesul de instruire cuprinde totalitatea activităţilor de învăţare întreprinse în vederea îmbunătăţirii cunoştinţelor, calificării şi competenţei, în scop personal, civic, social şi/sau legat de carieră şi presupune luarea în prealabil a deciziei de a învăţa, cu perspectiva îmbunătăţirii cunoştinţelor, informaţiilor, competenţei, înţelegerii, calificării, comportamentului. Lucrarea analizează importanța analizei pasului de tranziție de la școală la viața activă, de la statutul de elev la statutul de persoană ocupată. |
||||||
|