Concepte moderne în determinarea conținutului instruirii la disciplina școlară „Informatica”
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
374 0
SM ISO690:2012
SKUTNIȚKI, Olesea. Concepte moderne în determinarea conținutului instruirii la disciplina școlară „Informatica”. In: Orientări actuale în cercetarea doctorală, Ed. 7, 7 decembrie 2017, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Tipografia "Indigou Color", 2017, Ediţia 7, p. 12.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Orientări actuale în cercetarea doctorală
Ediţia 7, 2017
Colocviul "Orientări actuale în cercetarea doctorală"
7, Bălți, Moldova, 7 decembrie 2017

Concepte moderne în determinarea conținutului instruirii la disciplina școlară „Informatica”


Pag. 12-12

Skutnițki Olesea
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 15 martie 2021


Rezumat

Mult timp, cu referire la conținut, instruirea la informatică (de fapt precum și la celelalte discipline) era ghidată de știință. În ultimile decenii, în atenția cercetătorilor, tot mai frecvent apare realitatea socială, în special problemele ce țin de transformările și dirijarea acestei realități. Astfel, știința încetează de a fi unica sursă a conținutului instruirii. Practica socială vine să aducă în procesul de instruire situații, sarcini de lucru din activitatea muncitorilor, inginerilor, economiștilor, programatorilor etc. care acoperă un întreg sector social. În aceste condiții devine actuală următoarea întrebare: Care va fi conținutul nou al disciplinei „Informatica”?