Articolul precedent |
Articolul urmator |
374 0 |
SM ISO690:2012 SKUTNIȚKI, Olesea. Concepte moderne în determinarea conținutului instruirii la disciplina școlară „Informatica”. In: Orientări actuale în cercetarea doctorală, Ed. 7, 7 decembrie 2017, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Tipografia "Indigou Color", 2017, Ediţia 7, p. 12. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Orientări actuale în cercetarea doctorală Ediţia 7, 2017 |
||||||
Colocviul "Orientări actuale în cercetarea doctorală" 7, Bălți, Moldova, 7 decembrie 2017 | ||||||
|
||||||
Pag. 12-12 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Mult timp, cu referire la conținut, instruirea la informatică (de fapt precum și la celelalte discipline) era ghidată de știință. În ultimile decenii, în atenția cercetătorilor, tot mai frecvent apare realitatea socială, în special problemele ce țin de transformările și dirijarea acestei realități. Astfel, știința încetează de a fi unica sursă a conținutului instruirii. Practica socială vine să aducă în procesul de instruire situații, sarcini de lucru din activitatea muncitorilor, inginerilor, economiștilor, programatorilor etc. care acoperă un întreg sector social. În aceste condiții devine actuală următoarea întrebare: Care va fi conținutul nou al disciplinei „Informatica”? |
||||||
|