Articolul precedent |
Articolul urmator |
542 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:574 (11) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3905) |
Ecologie generală şi biodiversitate (779) |
SM ISO690:2012 VARANIȚĂ, Diana. Formarea competențelor de cercetare la elevi prin metoda proiectului. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor naturii, 27-28 februarie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 2, pp. 239-243. ISBN 978-9975-76-319-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 2, 2021 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 27-28 februarie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:574 | ||||||
Pag. 239-243 | ||||||
|
||||||
Rezumat | ||||||
Actualmente tot mai des este abordată problema trecerii de la învăţarea tradiţională la învăţarea bazată pe cercetare, care are drept scop principal integrarea elevului în activităţi de dezvoltare şi afirmare a acestuia ca personalitate. Învăţarea prin proiecte este o metodă didactică bazată pe experienţă, în care elevul învaţă să aplice în practică cunoştinţele teoretice acţionând individual sau în grupuri. Elevul îşi formează competenţe de cercetare şi autodezvoltare, implicându-se în rezolvarea unor sarcini concrete care au o finalitate reală. |
||||||
Cuvinte-cheie proiect, competenţe de cercetare, ecologie, project, research skills, Ecology |
||||||
|