Formarea competențelor de cercetare la elevi prin metoda proiectului
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
542 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:574 (11)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3905)
Ecologie generală şi biodiversitate (779)
SM ISO690:2012
VARANIȚĂ, Diana. Formarea competențelor de cercetare la elevi prin metoda proiectului. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor naturii, 27-28 februarie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 2, pp. 239-243. ISBN 978-9975-76-319-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 2, 2021
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 27-28 februarie 2021

Formarea competențelor de cercetare la elevi prin metoda proiectului

CZU: 37.016:574

Pag. 239-243

Varaniță Diana
 
Liceul Teoretic „Universul”, s. Scoreni, Străşeni
 
 
Disponibil în IBN: 12 martie 2021


Rezumat

Actualmente tot mai des este abordată problema trecerii de la învăţarea tradiţională la învăţarea bazată pe cercetare, care are drept scop principal integrarea elevului în activităţi de dezvoltare şi afirmare a acestuia ca personalitate. Învăţarea prin proiecte este o metodă didactică bazată pe experienţă, în care elevul învaţă să aplice în practică cunoştinţele teoretice acţionând individual sau în grupuri. Elevul îşi formează competenţe de cercetare şi autodezvoltare, implicându-se în rezolvarea unor sarcini concrete care au o finalitate reală.

Nowadays, more and more people are moving towards the problem of the transition from traditional education to research-based teaching, whose main objective is the integration of the student in development activities and his affirmation as a person. Project-based learning is a method of experiential learning in which the student learns to apply theoretical knowledge in practice, either individually or in groups. Their student forms research and self-development skills, being involved in solving specific problems with a real purpose.

Cuvinte-cheie
proiect, competenţe de cercetare, ecologie,

project, research skills, Ecology