Articolul precedent |
Articolul urmator |
564 39 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-18 09:39 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.279.7:373.5.046.16 (1) |
Educație (14269) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2011) |
SM ISO690:2012 FIODORCIUC, Daniela. Evaluarea prin notarea liceenilor – motivare sau sancționare? In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor naturii, 27-28 februarie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 2, pp. 38-41. ISBN 978-9975-76-319-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 2, 2021 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 27-28 februarie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.279.7:373.5.046.16 | ||||||
Pag. 38-41 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Evaluarea rezultatelor școlare este un proces complex și complicat, care presupune obiectivitate și corectitudine din partea profesorilor și responsabilitate din partea elevilor. Pentru o evaluare optimă și corectă este necesară aplicarea diferitor metode de evaluare specifice disciplinei școlare și vârstei elevilor. Modalitatea de apreciere a rezultatelor școlare trebuie să corespundă necesităților elevilor și să-i motiveze pentru învățare. |
||||||
Cuvinte-cheie evaluare, motivare, sancţiune, factori perturbatori în evaluare, moduri de apreciere a rezultatelor școlare |
||||||
|