Evaluarea prin notarea liceenilor – motivare sau sancționare?
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
564 39
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-18 09:39
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.279.7:373.5.046.16 (1)
Educație (14269)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2011)
SM ISO690:2012
FIODORCIUC, Daniela. Evaluarea prin notarea liceenilor – motivare sau sancționare? In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor naturii, 27-28 februarie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 2, pp. 38-41. ISBN 978-9975-76-319-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 2, 2021
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 27-28 februarie 2021

Evaluarea prin notarea liceenilor – motivare sau sancționare?

CZU: 371.279.7:373.5.046.16

Pag. 38-41

Fiodorciuc Daniela
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 12 martie 2021


Rezumat

Evaluarea rezultatelor școlare este un proces complex și complicat, care presupune obiectivitate și corectitudine din partea profesorilor și responsabilitate din partea elevilor. Pentru o evaluare optimă și corectă este necesară aplicarea diferitor metode de evaluare specifice disciplinei școlare și vârstei elevilor. Modalitatea de apreciere a rezultatelor școlare trebuie să corespundă necesităților elevilor și să-i motiveze pentru învățare.

Cuvinte-cheie
evaluare, motivare, sancţiune, factori perturbatori în evaluare, moduri de apreciere a rezultatelor școlare