Realizarea experimentelor în științele umanistice raportată la particularitățile de vârstă ale elevilor-liceeni (în cadrul studierii modulelor la alegere în cursul de informatică).
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
429 15
Ultima descărcare din IBN:
2023-08-16 15:02
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016.046:004 (32)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3845)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4103)
SM ISO690:2012
CERNEI, Andriana. Realizarea experimentelor în științele umanistice raportată la particularitățile de vârstă ale elevilor-liceeni (în cadrul studierii modulelor la alegere în cursul de informatică).. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor exacte, 27-28 februarie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 5, pp. 101-108. ISBN 978-9975-76-324-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 5, 2021
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 27-28 februarie 2021

Realizarea experimentelor în științele umanistice raportată la particularitățile de vârstă ale elevilor-liceeni (în cadrul studierii modulelor la alegere în cursul de informatică).

CZU: 37.016.046:004

Pag. 101-108

Cernei Andriana
 
I. P. Liceul Teoretic „Văratic”, Rîșcani
 
Disponibil în IBN: 12 martie 2021


Rezumat

Contemporanitatea se confruntă cu o serie de probleme de diferită complexitate, pentru soluționarea cărora, inițial, este necesară studierea acestora (realizarea experimentelor). În articolul de față este prezentat raportul dintre obiectivele de dezvoltare durabilă în contextul național al Republicii Moldova ca un cadrul integrator și necesitate de racordare a lor la activitatea de realizare a experimentelor în domeniul științelor umanistice. Tot aici sunt elucidate conceptele cu referire la particularitățile de vârstă a elevilor-liceeni (adolescenții de 14-18 ani) din perspectiva de realizare a experimentelor în științele umanistice.

Contemporaneity faces a series of problems with different complexity, for which solution, initially, it is necessary to study them (experiments realization). This article presents the relationship between the objectives of sustainable development in the national context of the Republic of Moldova as an integrative framework and the need to connect them to the activity of experiments realization in the humanities. Also here are elucidated the concepts with reference to the age peculiarities of lyceum pupils (adolescents aged 14-18) from the perspective of experiments realization in the humanities.

Cuvinte-cheie
dezvoltare durabilă, competenţă, experiment, științe umanistice, informatica, particularități de vârstă, elevi-liceeni, cercetare ştiinţifică,

sustainable development, competence, experiment, humanities, informatics, age peculiarities, lyceum pupils, scientific research