Articolul precedent |
Articolul urmator |
584 67 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-07 17:54 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.26 (149) |
Educație (14220) |
SM ISO690:2012 GOLUBIŢCHI, Silvia. Tendințe moderne în evaluarea rezultatelor școlare. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor exacte, 27-28 februarie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 5, pp. 35-40. ISBN 978-9975-76-324-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 5, 2021 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 27-28 februarie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.26 | ||||||
Pag. 35-40 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Practica şcolară promovează evaluarea centrată pe procesul învăţării, pe cogniţie şi metacogniţie, în vederea ameliorării sau reorganizării acesteia. Astăzi conceptul de e-evaluare (evaluarea on-line) are la bază tehnologiile informaționale, prin utilizarea instrumentelor sincrone și asincrone. Evaluarea rezultatelor școlare la distanță urmărește progresul elevului prin comunicare curentă, prin test on-line la final, prin test tradițional sau în orice alt mod comod pentru profesor și elev. |
||||||
Cuvinte-cheie evaluare, evaluare on-line, rezultate școlare, evaluarea rezultatelor școlare |
||||||
|