Tendințe moderne în evaluarea rezultatelor școlare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
584 67
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-07 17:54
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.26 (149)
Educație (14220)
SM ISO690:2012
GOLUBIŢCHI, Silvia. Tendințe moderne în evaluarea rezultatelor școlare. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor exacte, 27-28 februarie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 5, pp. 35-40. ISBN 978-9975-76-324-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 5, 2021
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 27-28 februarie 2021

Tendințe moderne în evaluarea rezultatelor școlare

CZU: 371.26

Pag. 35-40

Golubiţchi Silvia
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 12 martie 2021


Rezumat

Practica şcolară promovează evaluarea centrată pe procesul învăţării, pe cogniţie şi metacogniţie, în vederea ameliorării sau reorganizării acesteia. Astăzi conceptul de e-evaluare (evaluarea on-line) are la bază tehnologiile informaționale, prin utilizarea instrumentelor sincrone și asincrone. Evaluarea rezultatelor școlare la distanță urmărește progresul elevului prin comunicare curentă, prin test on-line la final, prin test tradițional sau în orice alt mod comod pentru profesor și elev.

Cuvinte-cheie
evaluare, evaluare on-line, rezultate școlare, evaluarea rezultatelor școlare