Antreprenoriat social: concept şi trăsături definitorii
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
521 52
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-08 18:31
SM ISO690:2012
SANDULACHI, Veronica. Antreprenoriat social: concept şi trăsături definitorii. In: Strategii şi politici de management în economia contemporană, Ed. 4, 27-28 martie 2015, Chişinău. Chişinău: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2015, Ediţia 4, pp. 143-147. ISBN 978-9975-75-722-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Strategii şi politici de management în economia contemporană
Ediţia 4, 2015
Conferința "Strategii şi politici de management în economia contemporană"
4, Chişinău, Moldova, 27-28 martie 2015

Antreprenoriat social: concept şi trăsături definitorii


Pag. 143-147

Sandulachi Veronica
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 11 martie 2021


Rezumat

The concept of entrepreneurship is increasingly applied in the context of social problems. The challenge of finding effective and sustainable solutions to social problems involve ingredients associated with successful business innovation. These issues have generated a new approach - social entrepreneurship - which ranks first benefit of society to the detriment of economic benefit. Therefore, this article explores the basic characteristics of social entrepreneurship by presenting different approaches in the field.

Cuvinte-cheie
antreprenoriat, antreprenoriat social, valoare economică, valoare socială