Articolul precedent |
Articolul urmator |
486 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-10 14:57 |
SM ISO690:2012 COBAN, Marina. Strategiile inovaţionale – factor indispensabil în asigurarea succesului organizaţional. In: Strategii şi politici de management în economia contemporană, Ed. 4, 27-28 martie 2015, Chişinău. Chişinău: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2015, Ediţia 4, pp. 109-113. ISBN 978-9975-75-722-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Strategii şi politici de management în economia contemporană Ediţia 4, 2015 |
||||||
Conferința "Strategii şi politici de management în economia contemporană" 4, Chişinău, Moldova, 27-28 martie 2015 | ||||||
|
||||||
Pag. 109-113 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article focuses on an innovative business strategy. Innovation strategy is subject to the general strategy of the company and is one of the means to achieve the goals of the enterprise.It is different from other by its novelty. However, the innovation strategy has its own field of application and their specific features. The choice of strategy depends on the market position of the company, its competitive status, stage of industry life cycle and others. |
||||||
Cuvinte-cheie strategie, inovare, comportament strategic, concurenţă, risc |
||||||
|