Strategiile inovaţionale – factor indispensabil în asigurarea succesului organizaţional
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
486 4
Ultima descărcare din IBN:
2023-05-10 14:57
SM ISO690:2012
COBAN, Marina. Strategiile inovaţionale – factor indispensabil în asigurarea succesului organizaţional. In: Strategii şi politici de management în economia contemporană, Ed. 4, 27-28 martie 2015, Chişinău. Chişinău: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2015, Ediţia 4, pp. 109-113. ISBN 978-9975-75-722-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Strategii şi politici de management în economia contemporană
Ediţia 4, 2015
Conferința "Strategii şi politici de management în economia contemporană"
4, Chişinău, Moldova, 27-28 martie 2015

Strategiile inovaţionale – factor indispensabil în asigurarea succesului organizaţional


Pag. 109-113

Coban Marina
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 11 martie 2021


Rezumat

This article focuses on an innovative business strategy. Innovation strategy is subject to the general strategy of the company and is one of the means to achieve the goals of the enterprise.It is different from other by its novelty. However, the innovation strategy has its own field of application and their specific features. The choice of strategy depends on the market position of the company, its competitive status, stage of industry life cycle and others.

Cuvinte-cheie
strategie, inovare, comportament strategic, concurenţă, risc