Articolul precedent |
Articolul urmator |
428 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
784.4:377.5(478-29) (1) |
Muzică vocală (287) |
Învățământ specializat/de specialitate. Învățământ tehnic, profesional. Școli, institute, colegii profesionale/tehnice. Politehnici. Școli de meserii (273) |
SM ISO690:2012 ТЕРЗИ, Вероника. Изучения фольклорной музыки как средство развития профессиональной компетентности будущего специалиста (из опыта работы с учащимися колледжа имени М.Чакира, г.Комрат). In: Ştiinţă, educaţie, cultură , 12 februarie 2021, Comrat. Comrat, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Comrat, 2021, Vol.2, pp. 449-454. ISBN 978-9975-3496-3-5; 978-9975-3496-1-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Ştiinţă, educaţie, cultură Vol.2, 2021 |
||||||
Conferința "Ştiinţă, educaţie, cultură" Comrat, Moldova, 12 februarie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 784.4:377.5(478-29) | ||||||
Pag. 449-454 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article discusses the methods of working on folk music, aimed at the formation of professional competencies of students (accordionists) at the Mikhail Chakir College, Comrat. |
||||||
Cuvinte-cheie folk music, playing in an ensemble, accompaniment, score |
||||||
|