Traseul turistic – formă de promovare a resurselor locale
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
395 49
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-26 02:13
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
338.45(478) (10)
Producție și servicii în funcție de sectoarele economice (1504)
SM ISO690:2012
NONI, Ludmila. Traseul turistic – formă de promovare a resurselor locale. In: Проблемы и вызовы экономики региона в условиях глобализации, 17 noiembrie 2016, Comrat. Comrat, Republica Moldova: Tipografia "A & V Poligraf", 2016, Ediția 2, pp. 161-166. ISBN 978-9975-83-018-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Проблемы и вызовы экономики региона в условиях глобализации
Ediția 2, 2016
Conferința "Проблемы и вызовы экономики региона в условиях глобализации"
Comrat, Moldova, 17 noiembrie 2016

Traseul turistic – formă de promovare a resurselor locale

CZU: 338.45(478)

Pag. 161-166

Noni Ludmila
 
Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu“, Cahul
 
 
Disponibil în IBN: 17 februarie 2021


Rezumat

Turismul ca activitate ce presupune deplasarea persoanelor în alte locuri, explorând şi valorificând resursele turistice locale, are un impact atât pozitiv asupra comunităţii gazdă cât şi negativ. Necontrolarea modului de organizare şi desfăşurare a acestei activităţi poate avea o influenţă negativă asupra localităţii fie ea urbană sau rurală, asupra populaţiei care poate fi primitoare sau respingătoare, asupra resurselor turistice naturale sau antropice dacă nu sunt valorificate eficient, asupra mediului natural, cât şi asupra turiştilor a căror necesităţi turistice nu au fost satisfăcute corespunzător.