Utilizarea tehnologiilor informaționale și de comunicare în procesul de predare-învățare la orele de limbă străină
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
351 5
Ultima descărcare din IBN:
2023-04-05 18:06
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
811:004(072.3) (1)
Limbi (3229)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4182)
SM ISO690:2012
COVALCIUC (CIORNEA), Lucia. Utilizarea tehnologiilor informaționale și de comunicare în procesul de predare-învățare la orele de limbă străină. In: Relevanța și calitatea formării universitare: compentențe pentru prezent și viitor, 9 octombrie 2020, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2020, Volumul II, pp. 309-312. ISBN 978-9975-50-256-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Relevanța și calitatea formării universitare: compentențe pentru prezent și viitor
Volumul II, 2020
Conferința "Relevanța și calitatea formării iniversitare: competențe pentru prezent și viitor"
Bălți, Moldova, 9 octombrie 2020

Utilizarea tehnologiilor informaționale și de comunicare în procesul de predare-învățare la orele de limbă străină

CZU: 811:004(072.3)

Pag. 309-312

Covalciuc (Ciornea) Lucia12
 
1 Colegiul Pedagogic „Ion Creangă” din Bălți,
2 Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 28 ianuarie 2021


Rezumat

Le 21ème siècle est marqué par l'abandon des méthodes traditionnelles d'enseignement-apprentissage et l'introduction des Technologies de l'Information et de la Commu-nication. L'intégration des TIC dans le processus d'enseignement-apprentissage devient aujourd'hui une nécessité. L’utilisation de ces technologies dans le processus d'enseignement-apprentissage des langues vivantes conduit à un progrès remarquable et facilite l'ouverture et la communication entre différents pays et cultures, contribue à la formation d'une société multiculturelle tolérante et participative, en surmontant les barrières géographiques, linguistiques et culturelles.

Cuvinte-cheie
Technologies de l'information et de la communication, internet, processus d'enseignement-apprentissage, étudiant, enseignant, compétence, information, communication