Articolul precedent |
Articolul urmator |
322 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-19 19:25 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.01:7 (9) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3845) |
ARTE. RECREAȚIE. DISTRACȚII. SPORT (5883) |
SM ISO690:2012 COSUMOV, Marina. Experienţa estetică şi extraestetică ca proces şi produs al educaţiei prin arte pe tot parcursul vieţii. In: Relevanța și calitatea formării universitare: compentențe pentru prezent și viitor, 9 octombrie 2020, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2020, Volumul II, pp. 114-118. ISBN 978-9975-50-256-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Relevanța și calitatea formării universitare: compentențe pentru prezent și viitor Volumul II, 2020 |
|||||
Conferința "Relevanța și calitatea formării iniversitare: competențe pentru prezent și viitor" Bălți, Moldova, 9 octombrie 2020 | |||||
|
|||||
CZU: 37.01:7 | |||||
Pag. 114-118 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Lifelong learning has become a priority of global education systems. Even if the role of basic, formal education remains essential, lifelong learning, together with non-formal education, come to personalize and develop skills as close as possible to the requirements of the market and society, but also the skill and soul of the learner. |
|||||
Cuvinte-cheie lifelong learning, education systems, formal, non-formal and in-formal education, education from arts, aesthetic and extra-aesthetic experience |
|||||
|