Психолого-педагогические основы формирования профессональной компетентности студентов
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
886 1
Ultima descărcare din IBN:
2021-06-02 16:44
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.147 (633)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2563)
SM ISO690:2012
ЯНИОГЛО, Мария. Психолого-педагогические основы формирования профессональной компетентности студентов. In: Relevanța și calitatea formării universitare: compentențe pentru prezent și viitor, 9 octombrie 2020, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2020, Volumul II, pp. 71-75. ISBN 978-9975-50-256-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Relevanța și calitatea formării universitare: compentențe pentru prezent și viitor
Volumul II, 2020
Conferința "Relevanța și calitatea formării iniversitare: competențe pentru prezent și viitor"
Bălți, Moldova, 9 octombrie 2020

Психолого-педагогические основы формирования профессональной компетентности студентов

CZU: 378.147

Pag. 71-75

Яниогло Мария
 
Комратский государственный университет
 
 
Disponibil în IBN: 27 ianuarie 2021


Rezumat

Articolul analizează și rezumă definițiile conceptelor de „competență‖ și „compe-tență profesională‖, esența formării profesionale inițiale a studenților-pedagogi, ceea ce ne permite să concluzionăm că competența ca rezultatul procesului educațional se exprimă în capacitatea de a cunoaște și utiliza metode, mijloace și tehnologii de învățare, de a atinge obiectivele stabilite și armonie cu sine și lumea înconjurătoare. Competența pedagogică reprezintă competențele rele-vante ale unei persoane, capacitatea și disponibilitatea pentru activități bazate pe cunoștințe și experiență care sunt dobândite în procesul de formare profesională și sunt orientate social către participarea independentă și de succes cu privire la activitatea didactică. Formarea competenței profesionale este un proces ciclic care necesită un efort constant de îmbunătățire, dobândire a cunoștințelor și abilităților noi, îmbogățirea activităților și dezvoltare personală și profesională.

Cuvinte-cheie
competenţă, competenţă profesională, competențe pedagogice, formare profe-sională inițială