Dezvoltarea capacității de orientare spațială la copiii de vârstă preșcolară mare prin prisma jocurilor desfășurate în aer liber
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
403 27
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-25 17:36
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
372.363 (1)
Educație (14313)
SM ISO690:2012
PAVLENCO (PIDLEAC), Mihaela. Dezvoltarea capacității de orientare spațială la copiii de vârstă preșcolară mare prin prisma jocurilor desfășurate în aer liber. In: Relevanța și calitatea formării universitare: compentențe pentru prezent și viitor, 9 octombrie 2020, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2020, Volumul II, pp. 59-64. ISBN 978-9975-50-256-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Relevanța și calitatea formării universitare: compentențe pentru prezent și viitor
Volumul II, 2020
Conferința "Relevanța și calitatea formării iniversitare: competențe pentru prezent și viitor"
Bălți, Moldova, 9 octombrie 2020

Dezvoltarea capacității de orientare spațială la copiii de vârstă preșcolară mare prin prisma jocurilor desfășurate în aer liber

CZU: 372.363

Pag. 59-64

Pavlenco (Pidleac) Mihaela
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 27 ianuarie 2021


Rezumat

In this article is describes how to develop the process of forming the space repre-sentation at preschool through the outdoor activities. Outdoor education is a new type of education, and it is also used as a learning method. Outdoor education at preschool age is achieved through various strategies, but the most effective proves to be the game. Outdoor play is the playful method that focuses on movement, on practical and researching the environment activities. Outdoor games, through their content, facilitate the formation of representation about the around world, develop the child`s ability to orient and move in space, educate certain moral and volitional qualities.

Cuvinte-cheie
outdoor education, outdoor game, space representation, preschool age