Articolul precedent |
Articolul urmator |
341 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-10-24 22:00 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.322(=2) (1) |
Educație (14210) |
SM ISO690:2012 МАНАСТЫРЛЫ, Дмитрий, ТОПАЛ, Олеся. Дневник ученика – один из способов сохранения этногенеза гагаузов. In: Relevanța și calitatea formării universitare: compentențe pentru prezent și viitor, 9 octombrie 2020, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2020, Volumul II, pp. 29-38. ISBN 978-9975-50-256-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Relevanța și calitatea formării universitare: compentențe pentru prezent și viitor Volumul II, 2020 |
||||||
Conferința "Relevanța și calitatea formării iniversitare: competențe pentru prezent și viitor" Bălți, Moldova, 9 octombrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.322(=2) | ||||||
Pag. 29-38 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Până nu demult Moldova era prezentată lumii ca ţara de succes în implementarea diferitor reforme în diverse arii din viaţa statului. Identitatea etnică este un fenomen social special şi factorul pentru transformarea identităţii etnice. Noi tindem spre reflectarea minorităţilor specifi-ce naţionale şi a rolului acestora în protecţia tezaurului cultural al acestora. Autorii au utilizat succesele ştiinţelor contemporane din Rusia şi de West în studiereaa fenomenului etnic, lucrarea combină ştiinţa autohtonă şi cea străină, care sunt ca bază teoretică a acestui studiu. Articolul, toto-dată, abordează principiile unei aprecieri sistematice, comparative, integrative şi multidisciplinare. |
||||||
Cuvinte-cheie competenţă interculturală, discriminarea, educaţia interculturală, relaţiile interculturale, toleranţa interetnică, unitate în diversitate |
||||||
|