Дневник ученика – один из способов сохранения этногенеза гагаузов
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
341 2
Ultima descărcare din IBN:
2022-10-24 22:00
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.322(=2) (1)
Educație (14210)
SM ISO690:2012
МАНАСТЫРЛЫ, Дмитрий, ТОПАЛ, Олеся. Дневник ученика – один из способов сохранения этногенеза гагаузов. In: Relevanța și calitatea formării universitare: compentențe pentru prezent și viitor, 9 octombrie 2020, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2020, Volumul II, pp. 29-38. ISBN 978-9975-50-256-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Relevanța și calitatea formării universitare: compentențe pentru prezent și viitor
Volumul II, 2020
Conferința "Relevanța și calitatea formării iniversitare: competențe pentru prezent și viitor"
Bălți, Moldova, 9 octombrie 2020

Дневник ученика – один из способов сохранения этногенеза гагаузов

CZU: 371.322(=2)

Pag. 29-38

Манастырлы Дмитрий1, Топал Олеся2
 
1 Комратский государственный университет,
2 Тираспольский государственный университет
 
 
Disponibil în IBN: 27 ianuarie 2021


Rezumat

Până nu demult Moldova era prezentată lumii ca ţara de succes în implementarea diferitor reforme în diverse arii din viaţa statului. Identitatea etnică este un fenomen social special şi factorul pentru transformarea identităţii etnice. Noi tindem spre reflectarea minorităţilor specifi-ce naţionale şi a rolului acestora în protecţia tezaurului cultural al acestora. Autorii au utilizat succesele ştiinţelor contemporane din Rusia şi de West în studiereaa fenomenului etnic, lucrarea combină ştiinţa autohtonă şi cea străină, care sunt ca bază teoretică a acestui studiu. Articolul, toto-dată, abordează principiile unei aprecieri sistematice, comparative, integrative şi multidisciplinare.

Cuvinte-cheie
competenţă interculturală, discriminarea, educaţia interculturală, relaţiile interculturale, toleranţa interetnică, unitate în diversitate