Articolul precedent |
Articolul urmator |
535 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-06-13 12:07 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.211.24(478) (2) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2014) |
SM ISO690:2012 ЗОРИЛО, Лариса, КОТОС, Людмила. Актуальные проблемы повышения квалификации воспитателей дошкольных учреждений в Республике Молдова. In: Relevanța și calitatea formării universitare: compentențe pentru prezent și viitor, 9 octombrie 2020, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2020, Volumul II, pp. 17-21. ISBN 978-9975-50-256-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Relevanța și calitatea formării universitare: compentențe pentru prezent și viitor Volumul II, 2020 |
||||||
Conferința "Relevanța și calitatea formării iniversitare: competențe pentru prezent și viitor" Bălți, Moldova, 9 octombrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.211.24(478) | ||||||
Pag. 17-21 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articolul dat este abordată problema formării profesionale a educatorilor la cursurile de formare continuă. De asemenea sunt identificați factorii, care influențează acest proces. Autorii articolului sugerează indicații pentru îmbunătățirea acestei activități, atât în ceea ce privește conținutul, cât și în aspectele organizaționale. Sarcinile de îmbunătățire a calificărilor educatorilor sunt corelate cu prevederile Curriculumului pentru educație timpurie. |
||||||
Cuvinte-cheie competenţă profesională, formare continuă, cursuri de formare continuă |
||||||
|