Articolul precedent |
Articolul urmator |
556 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2021-12-09 20:24 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.124:004.7 (1) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2563) |
Comunicații între calculatoare. Rețele de calculatoare (514) |
SM ISO690:2012 КОНОНОВА, Татьяна. Некоторые размышления о формате обучения он-лайн в Республике Молдова: проблемы и перспективы. In: Relevanța și calitatea formării universitare: compentențe pentru prezent și viitor, 9 octombrie 2020, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2020, Volumul I, pp. 172-179. ISBN 978-9975-50-255-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Relevanța și calitatea formării universitare: compentențe pentru prezent și viitor Volumul I, 2020 |
||||||
Conferința "Relevanța și calitatea formării iniversitare: competențe pentru prezent și viitor" Bălți, Moldova, 9 octombrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.124:004.7 | ||||||
Pag. 172-179 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol examinează formatul de învățare online din Republica Moldova, care a devenit o realitate la toate nivelurile educaționale în timpul situației epidemiologice, aprobat de MECC și prevede învățarea la distanță folosind diverse instrumente și platforme online, tehnologiile informaționale și ale comunicațiilor. Autorul descrie în detaliu învățarea la distanță (sincronă și asincronă) și mixtă, prezintă rezultatele unui studiu empiric, la care au participat profesori de limbi străine din Republica Moldova și face concluzii cu privire la problemele și perspectivele formatului online din Republica Moldova. |
||||||
Cuvinte-cheie educația online, educația la distanța, educația sincronă și asincronă, educația mixtă (blended learning), metoda clasei inversate, situația epidemiologică, instrumente și platforme educative on-line, învățarea tradițională |
||||||
|