Articolul precedent |
Articolul urmator |
492 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-11-07 09:36 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
811.161.1`373.612.4 (2) |
Limbi slave (slavone) de Est (Limba rusă, Limba ucrainiană, Limba bielorusă) (361) |
SM ISO690:2012 ПАРАХОНЬКО, Людмила. Оптимизация преподавания лексических микросистем в контексте компетентностного подхода. In: Relevanța și calitatea formării universitare: compentențe pentru prezent și viitor, 9 octombrie 2020, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2020, Volumul I, pp. 165-171. ISBN 978-9975-50-255-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Relevanța și calitatea formării universitare: compentențe pentru prezent și viitor Volumul I, 2020 |
||||||
Conferința "Relevanța și calitatea formării iniversitare: competențe pentru prezent și viitor" Bălți, Moldova, 9 octombrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 811.161.1`373.612.4 | ||||||
Pag. 165-171 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol este abordată problema predării microsistemelor lexicale, și anume tau-tologia și pleonasmul, în contextul abordării prin competențe; se subliniază importanța acestei abordări în activitatea pedagogică: procesul de formare a competențelor duce la rezultatul final al instruirii – competența unui specialist. O privire la unitățile de redundanță semantică din punctul de vedere al abordării prin competențe permite dezvoltarea corectă în activitatea de vorbire-gân-dire a studenților. |
||||||
Cuvinte-cheie predare, abordare prin competențe, microsisteme lexicale, tautologie, pleonasm |
||||||
|