Оптимизация преподавания лексических микросистем в контексте компетентностного подхода
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
492 10
Ultima descărcare din IBN:
2022-11-07 09:36
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
811.161.1`373.612.4 (2)
Limbi slave (slavone) de Est (Limba rusă, Limba ucrainiană, Limba bielorusă) (361)
SM ISO690:2012
ПАРАХОНЬКО, Людмила. Оптимизация преподавания лексических микросистем в контексте компетентностного подхода. In: Relevanța și calitatea formării universitare: compentențe pentru prezent și viitor, 9 octombrie 2020, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2020, Volumul I, pp. 165-171. ISBN 978-9975-50-255-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Relevanța și calitatea formării universitare: compentențe pentru prezent și viitor
Volumul I, 2020
Conferința "Relevanța și calitatea formării iniversitare: competențe pentru prezent și viitor"
Bălți, Moldova, 9 octombrie 2020

Оптимизация преподавания лексических микросистем в контексте компетентностного подхода

CZU: 811.161.1`373.612.4

Pag. 165-171

Парахонько Людмила
 
Бельцкий Государственный Университет "Алеку Руссо"
 
 
Disponibil în IBN: 22 ianuarie 2021


Rezumat

În articol este abordată problema predării microsistemelor lexicale, și anume tau-tologia și pleonasmul, în contextul abordării prin competențe; se subliniază importanța acestei abordări în activitatea pedagogică: procesul de formare a competențelor duce la rezultatul final al instruirii – competența unui specialist. O privire la unitățile de redundanță semantică din punctul de vedere al abordării prin competențe permite dezvoltarea corectă în activitatea de vorbire-gân-dire a studenților.

Cuvinte-cheie
predare, abordare prin competențe, microsisteme lexicale, tautologie, pleonasm