Articolul precedent |
Articolul urmator |
496 32 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-10 17:06 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.263:004 (5) |
Educație (14324) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184) |
SM ISO690:2012 PISĂU, Aurelia. Implementarea instrumentelor digitale online în procesul de evaluare. In: Relevanța și calitatea formării universitare: compentențe pentru prezent și viitor, 9 octombrie 2020, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2020, Volumul I, pp. 76-80. ISBN 978-9975-50-255-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Relevanța și calitatea formării universitare: compentențe pentru prezent și viitor Volumul I, 2020 |
||||||
Conferința "Relevanța și calitatea formării iniversitare: competențe pentru prezent și viitor" Bălți, Moldova, 9 octombrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.263:004 | ||||||
Pag. 76-80 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article focuses to identify effective online digital tools that we can implemented in the assessment process. At the same time, researching the online digital tools we identified the types of items that can apply in creating electronic tests, which must correlate with Bloom's taxonomy. Thus, electronic tests offer students the opportunity to be able to self-evaluate without the constant guidance of an adult. |
||||||
Cuvinte-cheie educational process, assessment, digital online tools, electronic tests, assessment items |
||||||
|