Depășirea blocajelor imaginației creative la studenți prin intermediul picturii decorative pe sticlă - point to point
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
103 1
Ultima descărcare din IBN:
2021-06-07 14:54
SM ISO690:2012
ROȘCA-CEBAN, Daniela; ARBUZ-SPATARI, Olimpiada. Depășirea blocajelor imaginației creative la studenți prin intermediul picturii decorative pe sticlă - point to point . In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământuluiMaterialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Seria 20, Vol.3, 22-23 martie 2018, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: UPS „Ion Creangă”, 2018, pp. 316-328. ISBN 978-9975-46-374-4; 978-9975-46-377-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 20, Vol.3, 2018
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului"
Seria XXI, Chișinău, Moldova, 22-23 martie 2018

Depășirea blocajelor imaginației creative la studenți prin intermediul picturii decorative pe sticlă - point to point


Pag. 316-328

Roșca-Ceban Daniela, Arbuz-Spatari Olimpiada
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
Disponibil în IBN: 12 ianuarie 2021


Rezumat

A person's vision, self-perception, and behavioral habits are being established for the most part of their of their childhood, and depends to a large extent on the nature and behavior of their parents and loved ones. When a person is dominated by logical thinking, he is too attached to the material world, he only believes in facts and limits his creative imagination. However, if the same person pays more attention to discovering his creative potential, then he will better perceive internal and external energies and will therefore be able to overcome internal blockage. Proper energy management can help overcome the blockage of creative imagination.