Articolul precedent |
Articolul urmator |
314 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-27 21:53 |
SM ISO690:2012 DERMENJI-GURGUROV, Svetlana. Inter-, pluri-, transdisciplinaritate în cadrul cursurilor: LRC, fonetica și politici lingvistice. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. Seria XXI, 22-23 martie 2018, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, Seria 20, Vol.3, pp. 102-113. ISBN 978-9975-46-374-4; 978-9975-46-377-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Seria 20, Vol.3, 2018 |
||||||
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului" Seria XXI, Chișinău, Moldova, 22-23 martie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 102-113 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Les phénomènes d'interdisciplinarité / transdisciplinarité / pluridisciplinarité sont largement discutés dans la didactique moderne. L'interférence avec les disciplines est un moyen efficace d'insuffler des changements dans l'éducation. Nous considérons que cela a également un impact positif sur la formation professionnelle initiale en langue et littérature roumaine. |
||||||
|