Inter-, pluri-, transdisciplinaritate în cadrul cursurilor: LRC, fonetica și politici lingvistice
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
314 2
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-27 21:53
SM ISO690:2012
DERMENJI-GURGUROV, Svetlana. Inter-, pluri-, transdisciplinaritate în cadrul cursurilor: LRC, fonetica și politici lingvistice. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. Seria XXI, 22-23 martie 2018, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, Seria 20, Vol.3, pp. 102-113. ISBN 978-9975-46-374-4; 978-9975-46-377-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 20, Vol.3, 2018
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului"
Seria XXI, Chișinău, Moldova, 22-23 martie 2018

Inter-, pluri-, transdisciplinaritate în cadrul cursurilor: LRC, fonetica și politici lingvistice


Pag. 102-113

Dermenji-Gurgurov Svetlana
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 12 ianuarie 2021


Rezumat

Les phénomènes d'interdisciplinarité / transdisciplinarité / pluridisciplinarité sont largement discutés dans la didactique moderne. L'interférence avec les disciplines est un moyen efficace d'insuffler des changements dans l'éducation. Nous considérons que cela a également un impact positif sur la formation professionnelle initiale en langue et littérature roumaine.