Valori stilistice ale părților de vorbire. Modalități didactice de abordare în școală
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
627 100
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-19 12:19
SM ISO690:2012
CIBOTARU, Liubovi. Valori stilistice ale părților de vorbire. Modalități didactice de abordare în școală. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. Seria XXI, 22-23 martie 2018, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, Seria 20, Vol.3, pp. 84-89. ISBN 978-9975-46-374-4; 978-9975-46-377-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 20, Vol.3, 2018
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului"
Seria XXI, Chișinău, Moldova, 22-23 martie 2018

Valori stilistice ale părților de vorbire. Modalități didactice de abordare în școală


Pag. 84-89

Cibotaru Liubovi
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 12 ianuarie 2021


Rezumat

Given the interdependence of the language compartments in the transmission of information, using all the components of the context: words, syntagmas, sentences, phrases, we will always notice the stylistic aspect. All these areas of the language contribute to the 85 development of the student's creative spirit, the development of aesthetic taste, the achievement of rich and nuanced oral and written communication skills.