Articolul precedent |
Articolul urmator |
627 100 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-19 12:19 |
SM ISO690:2012 CIBOTARU, Liubovi. Valori stilistice ale părților de vorbire. Modalități didactice de abordare în școală. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. Seria XXI, 22-23 martie 2018, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, Seria 20, Vol.3, pp. 84-89. ISBN 978-9975-46-374-4; 978-9975-46-377-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Seria 20, Vol.3, 2018 |
||||||
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului" Seria XXI, Chișinău, Moldova, 22-23 martie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 84-89 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Given the interdependence of the language compartments in the transmission of information, using all the components of the context: words, syntagmas, sentences, phrases, we will always notice the stylistic aspect. All these areas of the language contribute to the 85 development of the student's creative spirit, the development of aesthetic taste, the achievement of rich and nuanced oral and written communication skills. |
||||||
|