Oportunități și impedimente în aplicarea TIC la orele de istorie la nivel preuniversitar
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
348 14
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-18 14:24
SM ISO690:2012
LISNIC, Angela. Oportunități și impedimente în aplicarea TIC la orele de istorie la nivel preuniversitar. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. Seria XXI, 22-23 martie 2018, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, Seria 20, Vol.2, pp. 279-284. ISBN 978-9975-46-374-4; 978-9975-46-376-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 20, Vol.2, 2018
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului"
Seria XXI, Chișinău, Moldova, 22-23 martie 2018

Oportunități și impedimente în aplicarea TIC la orele de istorie la nivel preuniversitar


Pag. 279-284

Lisnic Angela
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 11 ianuarie 2021


Rezumat

This study makes an analytical leap in the regulatory framework on the use of ICT at pre-university level. At the same time, it refers to the real situation of this component in the education system in the Republic of Moldova. It also proposes examples of opportunities for using ICT at pre-university level in history classes.