Articolul precedent |
Articolul urmator |
348 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-18 14:24 |
SM ISO690:2012 LISNIC, Angela. Oportunități și impedimente în aplicarea TIC la orele de istorie la nivel preuniversitar. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. Seria XXI, 22-23 martie 2018, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, Seria 20, Vol.2, pp. 279-284. ISBN 978-9975-46-374-4; 978-9975-46-376-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Seria 20, Vol.2, 2018 |
||||||
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului" Seria XXI, Chișinău, Moldova, 22-23 martie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 279-284 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This study makes an analytical leap in the regulatory framework on the use of ICT at pre-university level. At the same time, it refers to the real situation of this component in the education system in the Republic of Moldova. It also proposes examples of opportunities for using ICT at pre-university level in history classes. |
||||||
|