Articolul precedent |
Articolul urmator |
396 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-07 14:32 |
SM ISO690:2012 CALARAŞ, Carolina. Managementul antropocentric al clasei de elevi: perspective de abordare și optim psihopedagogic. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. Seria XXI, 22-23 martie 2018, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, Seria 20, Vol.2, pp. 178-184. ISBN 978-9975-46-374-4; 978-9975-46-376-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Seria 20, Vol.2, 2018 |
||||||
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului" Seria XXI, Chișinău, Moldova, 22-23 martie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 178-184 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article contains an insight into the essence, principles and methods of the anthropocentric management of the student class. The author highlights the results of a survey on class leaders. Based on this, the objectives, contents and strategies that can be used in the anthropocentric type of management of the pupils class have been elaborated. |
||||||
|