Managementul antropocentric al clasei de elevi: perspective de abordare și optim psihopedagogic
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
396 9
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-07 14:32
SM ISO690:2012
CALARAŞ, Carolina. Managementul antropocentric al clasei de elevi: perspective de abordare și optim psihopedagogic. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. Seria XXI, 22-23 martie 2018, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, Seria 20, Vol.2, pp. 178-184. ISBN 978-9975-46-374-4; 978-9975-46-376-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 20, Vol.2, 2018
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului"
Seria XXI, Chișinău, Moldova, 22-23 martie 2018

Managementul antropocentric al clasei de elevi: perspective de abordare și optim psihopedagogic


Pag. 178-184

Calaraş Carolina
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 11 ianuarie 2021


Rezumat

The article contains an insight into the essence, principles and methods of the anthropocentric management of the student class. The author highlights the results of a survey on class leaders. Based on this, the objectives, contents and strategies that can be used in the anthropocentric type of management of the pupils class have been elaborated.