Impactul activităților muzicale în dezvoltarea simțului metro-ritmic și chinestezic a preșcolarilor
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
324 8
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-18 10:01
SM ISO690:2012
CHIRILOV, Vasile. Impactul activităților muzicale în dezvoltarea simțului metro-ritmic și chinestezic a preșcolarilor. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. Seria XXI, 22-23 martie 2018, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, Seria 20, Vol.2, pp. 115-128. ISBN 978-9975-46-374-4; 978-9975-46-376-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 20, Vol.2, 2018
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului"
Seria XXI, Chișinău, Moldova, 22-23 martie 2018

Impactul activităților muzicale în dezvoltarea simțului metro-ritmic și chinestezic a preșcolarilor


Pag. 115-128

Chirilov Vasile
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 11 ianuarie 2021


Rezumat

The musicality is emotional sensitivity formed by musical hearing, the sense of rhythm and the musical representations. In pre-school this activities allow to formation of musical skills.