Lecția laborator - element important în formarea inițială a cadrelor didactice din educația timpurie
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
383 3
Ultima descărcare din IBN:
2023-09-06 16:11
SM ISO690:2012
GÎNJU, Stela. Lecția laborator - element important în formarea inițială a cadrelor didactice din educația timpurie. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. Seria XXI, 22-23 martie 2018, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, Seria 20, Vol.2, pp. 85-94. ISBN 978-9975-46-374-4; 978-9975-46-376-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 20, Vol.2, 2018
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului"
Seria XXI, Chișinău, Moldova, 22-23 martie 2018

Lecția laborator - element important în formarea inițială a cadrelor didactice din educația timpurie


Pag. 85-94

Gînju Stela
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 11 ianuarie 2021


Rezumat

In this article, the author specifies the forms of organization of training in tertiary education: courses, seminars, practical laboratories. An essential emphasis is put on the laboratory lessons of the future teachers from pre-primary education, that form effective praxeological and professional competences. The author describes various ways of making lessons on the example of the ”Theory and Methodology of Familiarization of the Preschoolers with the Environment” course.