Problematica formării competenței „a învăța să înveți” la elevii claselor primare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
399 8
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-06 15:35
SM ISO690:2012
DUBINEANSCHI, Tatiana. Problematica formării competenței „a învăța să înveți” la elevii claselor primare. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. Seria XXI, 22-23 martie 2018, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, Seria 20, Vol.2, pp. 24-33. ISBN 978-9975-46-374-4; 978-9975-46-376-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 20, Vol.2, 2018
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului"
Seria XXI, Chișinău, Moldova, 22-23 martie 2018

Problematica formării competenței „a învăța să înveți” la elevii claselor primare


Pag. 24-33

Dubineanschi Tatiana
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 11 ianuarie 2021


Rezumat

This article focusses on the issue of training and development of the learning to learn competence at the primary school students. It explains the concept of learning to learn competence, its structural elements and are selected some ideas that reflect solutions to the formation of this competence.