Articolul precedent |
Articolul urmator |
399 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-06 15:35 |
SM ISO690:2012 DUBINEANSCHI, Tatiana. Problematica formării competenței „a învăța să înveți” la elevii claselor primare. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. Seria XXI, 22-23 martie 2018, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, Seria 20, Vol.2, pp. 24-33. ISBN 978-9975-46-374-4; 978-9975-46-376-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Seria 20, Vol.2, 2018 |
||||||
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului" Seria XXI, Chișinău, Moldova, 22-23 martie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 24-33 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article focusses on the issue of training and development of the learning to learn competence at the primary school students. It explains the concept of learning to learn competence, its structural elements and are selected some ideas that reflect solutions to the formation of this competence. |
||||||
|