Rolul compunerilor în dezvoltarea imaginaţiei creatoare la elevii din clasele primare în cadrul lecţiilor de limba şi literatura română
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
392 10
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-12 12:14
SM ISO690:2012
CIOBANU, Valentina. Rolul compunerilor în dezvoltarea imaginaţiei creatoare la elevii din clasele primare în cadrul lecţiilor de limba şi literatura română. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. Seria XXI, 22-23 martie 2018, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, Seria 20, Vol.2, pp. 18-24. ISBN 978-9975-46-374-4; 978-9975-46-376-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 20, Vol.2, 2018
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului"
Seria XXI, Chișinău, Moldova, 22-23 martie 2018

Rolul compunerilor în dezvoltarea imaginaţiei creatoare la elevii din clasele primare în cadrul lecţiilor de limba şi literatura română


Pag. 18-24

Ciobanu Valentina
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 11 ianuarie 2021


Rezumat

This article deals with the issue of developing creative imagination through compositions/essays for pupils from primary school. It is also approached the role of the teacher in primary school as a guide in forming and developing creative imagination through different types of compositions/essays which represent a long process. It is stated that the compositions/essays in particular those that the teacher gives the beginning, "the composition, description and the compositions in the base of a picture" have an important role in developing creative imagination for children from primary school. Withal it is exposed the idea that the activity of elaborating compositions/essays has a certain influence on developing imagination a creative thinking of the children.