Articolul precedent |
Articolul urmator |
658 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-26 20:21 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.032(477) (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (1985) |
SM ISO690:2012 ЧИКАЛОВА, Татьяна. Комиксы как инструмент развития коммуникативной компетентности младших школьников. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.4, pp. 209-212. ISBN 978-9975-46-449-9; 978-9975-46-453-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului Seria 22, Vol.4, 2020 |
|||||
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului" 22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020 | |||||
|
|||||
CZU: 373.3.032(477) | |||||
Pag. 209-212 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
The article discusses the development of communicative competence of primary schoolchildren using innovative methods in particular comics. The author focuses on the prospects of using comics in elementary school lessons. Reveals the benefits of comics, their didactic potential in working with primary school students among the many advantages of comics mentioned in the article the formation of the skills of the 21st century in primary school children – to clearly articulate and express their own opinion, highlight the main thing, emphasize on it, be able to cooperate in a team – are important for modern primary education. |
|||||
Cuvinte-cheie communicative competence, innovative technologies, comics, dialogical speech, primary school, junior schoolchildren |
|||||
|