Metodische aspecte der ausbildung von deutschlehrer
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
437 1
Ultima descărcare din IBN:
2021-04-22 22:18
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
811.112.2:378.147.88:004.9 (1)
Limbi germanice de Vest (Limba germană, Limba olandeză) (119)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2563)
Informatică aplicată. Tehnici bazate pe calculator cu aplicații practice (438)
SM ISO690:2012
DENISOVA, Emilia. Metodische aspecte der ausbildung von deutschlehrer. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.4, pp. 152-155. ISBN 978-9975-46-449-9; 978-9975-46-453-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 22, Vol.4, 2020
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului"
22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020

Metodische aspecte der ausbildung von deutschlehrer

CZU: 811.112.2:378.147.88:004.9

Pag. 152-155

Denisova Emilia
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 5 ianuarie 2021


Rezumat

Articolul dezvăluie aspectele practice şi psihologice ale pregătirii unui profesor de limba germană, pentru utilizarea tehnologiilor informaţionale moderne în şcoală. Utilizarea instrumentelor electronice moderne de informare: înregistrări video, casete audio, programe de instruire pe calculator în procesul de stăpânire a limbii germane activează acest proces, ajută la rezolvarea problemelor organizării activităţilor educaţionale. Programele stiintifice pe calculator ca formă de învăţare interactivă, sunt o formă specială pentru rezolvarea problemelor educaţionale. Efectul acestora este că elevii dezvoltă competenţe comunicative: capacitatea de a-şi depăşi complexele şi barierele în cursul învăţării limbii germane şi de a obţine satisfacţii din procesul de învăţare.

Cuvinte-cheie
strategii de învăţare, ritmul vorbirii, pregătire de examen, spontanietate, improvizare