Articolul precedent |
Articolul urmator |
437 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2021-04-22 22:18 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
811.112.2:378.147.88:004.9 (1) |
Limbi germanice de Vest (Limba germană, Limba olandeză) (119) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2563) |
Informatică aplicată. Tehnici bazate pe calculator cu aplicații practice (438) |
SM ISO690:2012 DENISOVA, Emilia. Metodische aspecte der ausbildung von deutschlehrer. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.4, pp. 152-155. ISBN 978-9975-46-449-9; 978-9975-46-453-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului Seria 22, Vol.4, 2020 |
||||||
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului" 22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 811.112.2:378.147.88:004.9 | ||||||
Pag. 152-155 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul dezvăluie aspectele practice şi psihologice ale pregătirii unui profesor de limba germană, pentru utilizarea tehnologiilor informaţionale moderne în şcoală. Utilizarea instrumentelor electronice moderne de informare: înregistrări video, casete audio, programe de instruire pe calculator în procesul de stăpânire a limbii germane activează acest proces, ajută la rezolvarea problemelor organizării activităţilor educaţionale. Programele stiintifice pe calculator ca formă de învăţare interactivă, sunt o formă specială pentru rezolvarea problemelor educaţionale. Efectul acestora este că elevii dezvoltă competenţe comunicative: capacitatea de a-şi depăşi complexele şi barierele în cursul învăţării limbii germane şi de a obţine satisfacţii din procesul de învăţare. |
||||||
Cuvinte-cheie strategii de învăţare, ritmul vorbirii, pregătire de examen, spontanietate, improvizare |
||||||
|