Il ruolo della competenza verbale nel processo d’insegnamento della lingua italiana
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
365 5
Ultima descărcare din IBN:
2023-10-24 23:02
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
811.133.1’42 (3)
Limbi galo-romanice (Limba franceză) (244)
SM ISO690:2012
BOLDUMA, Veronica. Il ruolo della competenza verbale nel processo d’insegnamento della lingua italiana. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.4, pp. 175-178. ISBN 978-9975-46-449-9; 978-9975-46-453-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 22, Vol.4, 2020
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului"
22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020

Il ruolo della competenza verbale nel processo d’insegnamento della lingua italiana

CZU: 811.133.1’42

Pag. 175-178

Bolduma Veronica
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 5 ianuarie 2021


Rezumat

În conformitate cu exigenţele procesului de predare-învăţare-evaluare în secolul XXI autorii de curriculum gimnazial şi autorii de manuale şcolare pun accentual pe dezvoltarea competenţelor de comunicare în cadrul orelor de limbă străină. În articolul dat se fundamentează conceptual de competenţă de comunicare. Se descriu componentele sale: competenţa lingvistică, competenţa sociolingvistică, competenţa pragmatică, competenţa culturală ce sunt valorificate prin intermediul unor abordări tematice acţionale ce contribuie la formarea personalităţii elevilor cu spirit de iniţiativă, capabili de autodezvoltare şi care vor demonstra independenţă de opinie şi acţiune, responsabilitate, deschidere pentru dialogul intercultural în contextul valorilor naţionale şi internaţionale.

Cuvinte-cheie
competenţă comunicativă, lingvistică, textuală, pragmatică, sociolingvistică