Articolul precedent |
Articolul urmator |
365 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-24 23:02 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
811.133.1’42 (3) |
Limbi galo-romanice (Limba franceză) (244) |
SM ISO690:2012 BOLDUMA, Veronica. Il ruolo della competenza verbale nel processo d’insegnamento della lingua italiana. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.4, pp. 175-178. ISBN 978-9975-46-449-9; 978-9975-46-453-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului Seria 22, Vol.4, 2020 |
||||||
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului" 22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 811.133.1’42 | ||||||
Pag. 175-178 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În conformitate cu exigenţele procesului de predare-învăţare-evaluare în secolul XXI autorii de curriculum gimnazial şi autorii de manuale şcolare pun accentual pe dezvoltarea competenţelor de comunicare în cadrul orelor de limbă străină. În articolul dat se fundamentează conceptual de competenţă de comunicare. Se descriu componentele sale: competenţa lingvistică, competenţa sociolingvistică, competenţa pragmatică, competenţa culturală ce sunt valorificate prin intermediul unor abordări tematice acţionale ce contribuie la formarea personalităţii elevilor cu spirit de iniţiativă, capabili de autodezvoltare şi care vor demonstra independenţă de opinie şi acţiune, responsabilitate, deschidere pentru dialogul intercultural în contextul valorilor naţionale şi internaţionale. |
||||||
Cuvinte-cheie competenţă comunicativă, lingvistică, textuală, pragmatică, sociolingvistică |
||||||
|