Uso dell’internet nell’apprendimento della lingua italiana
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
403 13
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-26 16:47
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
811.133.1:004.738.5 (1)
Limbi galo-romanice (Limba franceză) (244)
Comunicații între calculatoare. Rețele de calculatoare (510)
SM ISO690:2012
CULEA, Uliana. Uso dell’internet nell’apprendimento della lingua italiana. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.4, pp. 170-174. ISBN 978-9975-46-449-9; 978-9975-46-453-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 22, Vol.4, 2020
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului"
22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020

Uso dell’internet nell’apprendimento della lingua italiana

CZU: 811.133.1:004.738.5

Pag. 170-174

Culea Uliana
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
Disponibil în IBN: 5 ianuarie 2021


Rezumat

Utilizarea Internetului în predarea-învăţarea limbii italiene presupune formarea competenţei digitale, bazată nu atât pe cunoştinţe informatice, cât pe capacitatea de a descoperi potenţialul didactic al instrumentelor online în activitatea curriculară şi în procesul de studiu. Valorificarea Internetului în predarea-învăţarea limbii italiene îi atribuie profesorului rolul de tutore, formator, evaluator. Astfel, se precizează necesitatea introducerii în curricula de formare continuă a cadrelor didactice, formarea şi dezvoltarea competenţei digitale, privind creşterea calităţii şi a relevanţei învăţământului online.

Cuvinte-cheie
Internet, competenţă digitală, web 2.0, instrumente didactice online, limba italiană, glotodidactică