Articolul precedent |
Articolul urmator |
403 13 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-26 16:47 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
811.133.1:004.738.5 (1) |
Limbi galo-romanice (Limba franceză) (244) |
Comunicații între calculatoare. Rețele de calculatoare (510) |
SM ISO690:2012 CULEA, Uliana. Uso dell’internet nell’apprendimento della lingua italiana. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.4, pp. 170-174. ISBN 978-9975-46-449-9; 978-9975-46-453-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului Seria 22, Vol.4, 2020 |
|||||
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului" 22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020 | |||||
|
|||||
CZU: 811.133.1:004.738.5 | |||||
Pag. 170-174 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Utilizarea Internetului în predarea-învăţarea limbii italiene presupune formarea competenţei digitale, bazată nu atât pe cunoştinţe informatice, cât pe capacitatea de a descoperi potenţialul didactic al instrumentelor online în activitatea curriculară şi în procesul de studiu. Valorificarea Internetului în predarea-învăţarea limbii italiene îi atribuie profesorului rolul de tutore, formator, evaluator. Astfel, se precizează necesitatea introducerii în curricula de formare continuă a cadrelor didactice, formarea şi dezvoltarea competenţei digitale, privind creşterea calităţii şi a relevanţei învăţământului online. |
|||||
Cuvinte-cheie Internet, competenţă digitală, web 2.0, instrumente didactice online, limba italiană, glotodidactică |
|||||
|