Implications didactiques du texte poétique en classe de FLE
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
383 7
Ultima descărcare din IBN:
2023-10-27 11:48
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
811.133.1’42 (3)
Limbi galo-romanice (Limba franceză) (245)
SM ISO690:2012
AVORNICESĂ (SOFRONIE), Natalia. Implications didactiques du texte poétique en classe de FLE. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.4, pp. 184-189. ISBN 978-9975-46-449-9; 978-9975-46-453-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 22, Vol.4, 2020
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului"
22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020

Implications didactiques du texte poétique en classe de FLE

CZU: 811.133.1’42

Pag. 184-189

Avornicesă (Sofronie) Natalia
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 5 ianuarie 2021


Rezumat

În cadrul orelor de limbă franceză utlizarea textului poetic a evoluat de la simpla memorare la explorarea sa ca orice text în proză. Elaborarea unei secvenţe didactice bazată pe textul poetic implică respectarea anumitor principii metodologice. Aspectele tehnologice de bază în lucrul cu textul literar sunt utilizarea strategiilor şi metodelor relevante şi valide, corelarea aspectelor teoretice cu cele practice, alternarea diferitor genuri de text literar, succesiunea textului poetic cu alte materiale autentice. Aceste principii sunt respectate în activităţile pragmatice propuse în cercetare la textul poetic « La poupée ouverte » de Louis Ratisbonne.

Cuvinte-cheie
literatură, text poetic, didactica FLE, competențe, activităţi lingvistice