Articolul precedent |
Articolul urmator |
383 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-27 11:48 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
811.133.1’42 (3) |
Limbi galo-romanice (Limba franceză) (245) |
SM ISO690:2012 AVORNICESĂ (SOFRONIE), Natalia. Implications didactiques du texte poétique en classe de FLE. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.4, pp. 184-189. ISBN 978-9975-46-449-9; 978-9975-46-453-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului Seria 22, Vol.4, 2020 |
||||||
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului" 22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 811.133.1’42 | ||||||
Pag. 184-189 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În cadrul orelor de limbă franceză utlizarea textului poetic a evoluat de la simpla memorare la explorarea sa ca orice text în proză. Elaborarea unei secvenţe didactice bazată pe textul poetic implică respectarea anumitor principii metodologice. Aspectele tehnologice de bază în lucrul cu textul literar sunt utilizarea strategiilor şi metodelor relevante şi valide, corelarea aspectelor teoretice cu cele practice, alternarea diferitor genuri de text literar, succesiunea textului poetic cu alte materiale autentice. Aceste principii sunt respectate în activităţile pragmatice propuse în cercetare la textul poetic « La poupée ouverte » de Louis Ratisbonne. |
||||||
Cuvinte-cheie literatură, text poetic, didactica FLE, competențe, activităţi lingvistice |
||||||
|