Incidental vocabulary acquisition through extensive reading: a review
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
382 3
Ultima descărcare din IBN:
2023-03-08 17:09
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
811.111:37.016 (8)
Limba engleză (671)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3885)
SM ISO690:2012
PETRICIUC, Lilia, GRĂDINARI, Galina. Incidental vocabulary acquisition through extensive reading: a review. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.4, pp. 165-170. ISBN 978-9975-46-449-9; 978-9975-46-453-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 22, Vol.4, 2020
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului"
22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020

Incidental vocabulary acquisition through extensive reading: a review

CZU: 811.111:37.016

Pag. 165-170

Petriciuc Lilia, Grădinari Galina
 
"Ion Creangă" State Pedagogical University from Chisinau
 
 
Disponibil în IBN: 5 ianuarie 2021


Rezumat

Articolul reprezintă o sinteză a câteva studii ce investighează asimilarea de vocabular prin intermediul lecturii în limba engleză. Trei tipuri de abordări în raport cu trei teorii privind asimilarea de vocabular (ipoteza lui Krashen despre lectură, ipoteza lui Schmidt despre atenţie, ipoteza lui Laufer şi Hustijn despre nivelul implicării în efectuarea de sarcini) sunt supuse examinării pentru a stabili care dintre acestea produce cele mai eficiente rezultate la nivel de producere: lectura, atenţie la formă, atenţie la forme. Meta-analiza acestor studii relevă că asimilarea de vocabular în limbă străină este direct proporţională cu nivelul de implicare în efectuarea de sarcini productive: atenţie la forme s-a dovedit a fi cea mai eficientă abordare, în corelare cu ipoteza lui Laufer şi Hustijn.

Cuvinte-cheie
lectură extensivă, asimilare lexicală, Ipoteza despre nivelul implicării în îndeplinirea sarcinilor, atenţie la formă, atenţie la forme