Articolul precedent |
Articolul urmator |
543 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-13 22:14 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
811.111’25 (14) |
Limba engleză (673) |
SM ISO690:2012 GOLUBOVSCHI, Oxana. The model and structural components of a translator’s professional competence. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.4, pp. 159-164. ISBN 978-9975-46-449-9; 978-9975-46-453-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului Seria 22, Vol.4, 2020 |
||||||
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului" 22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 811.111’25 | ||||||
Pag. 159-164 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Materialul prezentului articol, abordează o problemă semnificativă ce ţine de calitatea în educaţie, şi anume, dezvoltarea competenţelor profesionale ale traducătorilor, deci a competenţelor de traducere (CT). În acest sens, este sugerată tehnologia pedagogică pentru dezvoltarea competenţelor de traducere ale studenţilor-traducători, totodată sunt menţionate competenţele de traducere relevante profesiei de traducător. Lucrarea conţine o succintă descriere a modelului competenţelor de traducere şi a tehnologiei de dezvoltare a competenţelor de traducere ale studenţilor-traducători, la fel, în acest articol sunt menţionate şi unele succese obţinute ca rezultat a cercetării academice a problemei vizate. |
||||||
Cuvinte-cheie competențe de traducere (CT), competenţa strategică (CS), competenţa comunicativă (CC), competenţa instrumental-profesională (CIP), competenţa socio-culturală (CSC) |
||||||
|